Claras01

Alla inlägg under september 2013

Av Clara - 27 september 2013 21:35

Imorgon så har jag danstävling! Det ska bli jättekul! Det är bara en street tävling imorgon så det är ingen disco:( I min street singel har jag militär kläder så då tänkte jag att det passar med ett "metallic" nagellack i grönt;) Nu så håller min mamma på med att "krusa" mitt hår tills imorgon;) jag kommer nog att skriva hur det gick imorgon, men jag har fotbollscup imorgon;)
Krammaarr!!

Av Clara - 26 september 2013 07:57

Hej hej!! Nu sitter jag i min klass kapprum;) Vi börjar om 8 min! Så detta inlägget blir väldigt kort! Men jag har inte så mycket att säga... Hehe!

Hehe! Ville bara ha en bild helt valfri då men ändå!!

Kramaarr!!

Av Clara - 25 september 2013 16:32

<3

Av Clara - 25 september 2013 16:08

Hej hej! Idag har det typ varit en vanlig skoldag, detta är den tredje dagen med iPads;) Det är jättekul, och vi har använt den nästan hela dagen idag! Snart ska jag till dansskolan och träna ballett disco;)

Nichole jeans: Kappahl
Volangtopp: H&M
Nagellack: Depend nr. 036

Krammiiss!!

Av Clara - 20 september 2013 12:38

Hej hej!! Nu så har jag och mina två kompisar Tella och Molly och fixar lite med deras bloggar för de har nyss bytt till devote;) Vi har nyss kommit hem från stan nu för ca. 20 min. Men vi var bara inne i typ två affärer för jag och Molly köpte present till våran kompis, som har fyllt år;) Jag har ont bloggat på jätte länge nu men jag har tränat nästan varje dag hela veckan nu så det kanske bara blir några inlägg i veckan... Jag funderar på att byta blogg till devote istället, men om jag gör det så kommer jag ju att skriva vad den heter här;) Men iallafall! På måndag så ska vi få våra Ipads i skolan och det ska bli jätte kul!;) Men nu så ska vi snart göra mat ( vi är hos Molly )

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

HIHI!! Hittade några bilder sedan jag var i London 2010;)
Kramiizz

Av Clara - 8 september 2013 13:44

Hej hej!! Igår var jag på stan med mina kompisar Tella och Molly;) jag köpte denna nagel effektsvampen, den kostade 25kr;) ( det fanns en till i men jag har använt den) Vi köpte godis också!! Och sen fick jag en rosa tränings tröja av mamma som jag verkligen älskade!!

[Bild]

Nu ska jag strax åka och spela fotbollsmatch:D jag måste skynda mig nu för jag ska sätta in mina linser också;)
Krammarr;)

Av Clara - 8 september 2013 13:11

Hej hej!! Igår var jag på stan med mina kompisar Tella och Molly;) jag köpte denna nagel effektsvampen, den kostade 25kr;) ( det fanns en till i men jag har använt den) Vi köpte godis också!! Och sen fick jag en rosa tränings tröja av mamma som jag verkligen älskade!!

[Bild]

Nu ska jag strax åka och spela fotbollsmatch:D jag måste skynda mig nu för jag ska sätta in mina linser också;)
Krammarr;)

Av Clara - 6 september 2013 21:21

Jag har inte bloggat på nästan en vecka nu, för nu har dansen, skolan och mer saker som dragit igång! Jag kommer inte att göra en blogg som har jätte fina inlägg och bra text, för jag har varken tid till det och jag tänker bara på detta som en liten grej jag gör! Tycker det är jätte kul att läsa bloggar som har fina inlägg och bilder, det är bara synd att jag inte har tid till att fixa till min blogg så mkt! Jag hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg och mitt liv! Ska försöka uppdatera även fast det är lite ont om tid!

Idag var det en vanlig dag i skolan! Längtar jätte mycket efter Ipaden jag ska få i skolan om några veckor, tror den 23 Sep! Efter skolan åkte jag och tre kompisar till och sålde jultidningar;) Vi åkte förbi en av mina kompisar för att hon skulle hämta sina jultidningar. Fick dock bara sålt en grej, men det var många som inte var hemma eller redan hade köpt...! När jag skulle åka hem så hittade jag inte min mobil så jag åkte tillbaka till skolan och tittade om den var där, men det var den inte... När jag kom hem letade jag igenom hela skolväskan och ringde mamma och pappa. Sen gjorde jag i ordning till dansen för jag skulle ha min första jazzlektion idag ( fast jag har dansat det på läger ). Efter det kom mamma hem och vi åkte och kollade på alla de ställen jag hade varit idag för att hitta mobilen, först åkte vi till skolan igen och sen min kompis! Vi hittade den hemma hos henne, när vi hade vart och hämtat hennes jultidningar;) Sen åkte vi till dansen ( tyckte det var jätte kul! ) När jag kom hem så duschade jag och nu så sitter jag hos våra grannar och tittar på Sverige-Irland i fotboll!! KOM IGEN SVERIGE!! Haha!!
Krammarr!!

Ursäkta för den JÄTTE dåliga kvalitén på bilden!!

Presentation


Hej, det är jag som är Clara! Jag är 11, snart 12 år! På den här bloggen kommer jag att skriva om min vardag, smink, skolan och annat jag gillar. Jag hoppas att ni gillar min lilla blogg och att ni vill besöka den igen!
Kramar Clara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards