Claras01

Direktlänk till inlägg 6 september 2013

Dålig uppdatering!!

Av Clara - 6 september 2013 21:21

Jag har inte bloggat på nästan en vecka nu, för nu har dansen, skolan och mer saker som dragit igång! Jag kommer inte att göra en blogg som har jätte fina inlägg och bra text, för jag har varken tid till det och jag tänker bara på detta som en liten grej jag gör! Tycker det är jätte kul att läsa bloggar som har fina inlägg och bilder, det är bara synd att jag inte har tid till att fixa till min blogg så mkt! Jag hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg och mitt liv! Ska försöka uppdatera även fast det är lite ont om tid!

Idag var det en vanlig dag i skolan! Längtar jätte mycket efter Ipaden jag ska få i skolan om några veckor, tror den 23 Sep! Efter skolan åkte jag och tre kompisar till och sålde jultidningar;) Vi åkte förbi en av mina kompisar för att hon skulle hämta sina jultidningar. Fick dock bara sålt en grej, men det var många som inte var hemma eller redan hade köpt...! När jag skulle åka hem så hittade jag inte min mobil så jag åkte tillbaka till skolan och tittade om den var där, men det var den inte... När jag kom hem letade jag igenom hela skolväskan och ringde mamma och pappa. Sen gjorde jag i ordning till dansen för jag skulle ha min första jazzlektion idag ( fast jag har dansat det på läger ). Efter det kom mamma hem och vi åkte och kollade på alla de ställen jag hade varit idag för att hitta mobilen, först åkte vi till skolan igen och sen min kompis! Vi hittade den hemma hos henne, när vi hade vart och hämtat hennes jultidningar;) Sen åkte vi till dansen ( tyckte det var jätte kul! ) När jag kom hem så duschade jag och nu så sitter jag hos våra grannar och tittar på Sverige-Irland i fotboll!! KOM IGEN SVERIGE!! Haha!!
Krammarr!!

Ursäkta för den JÄTTE dåliga kvalitén på bilden!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara - 10 mars 2014 17:48

       linne - veromoda  jeans - veromoda  hoodie - Hollister  skor - Palladium  skinjacka - Jofama by Kenza  scarf- italien (:marknad:)   Kram Clara! <3 ...

Av Clara - 27 februari 2014 17:40


Hej! Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan, förutom att jag och fyra kompisar till tränade på ett dansnummer som vi ska lära alla i klassen på ett gympa pass. Det ska bli jättekul! Vi får leda två lektioner så vi har gjort en disco och en st...

Av Clara - 2 december 2013 17:28

Hej! Igår hade jag inte riktigt tid för att berätta för er vad som fanns i lucka 1 i julkalendern. Men det var en shower creme, i doften shea. Idag var det en dag kräm som verkar jättebra! jag är supernöjd med de saker jag har fått än så länge.   ...

Av Clara - 28 november 2013 14:44

För några dagar sedan så var jag på stan med mamma. Då gick vi typ bara in på The body shop! Där fick jag och min syster varsin julkalender! Jag är verkligen jätteglad över denna! Kram Clara! ...

-

Av Clara - 9 oktober 2013 18:03

  Linne// Gina tricot, skorta// H&M, jeans// Kappahl, skor// Rieker   Kramar Clara!    ...

Presentation


Hej, det är jag som är Clara! Jag är 11, snart 12 år! På den här bloggen kommer jag att skriva om min vardag, smink, skolan och annat jag gillar. Jag hoppas att ni gillar min lilla blogg och att ni vill besöka den igen!
Kramar Clara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards