Claras01

Alla inlägg under augusti 2013

!-?

Av Clara - 31 augusti 2013 21:40

Ni kanske undrar ibland varför det kommer frågetecken istället bakom mina meningar ibland? Det är jag som skriver med emoji-smilisar men det visas som frågetecken!! Men nu vet ni det iallafall, ska försöka ändra dom men jag kan inte det från mobilen så det får nog bli imorgon jag gör det!!
Kramar!!

Av Clara - 31 augusti 2013 21:15

Hej hej! Nu så sitter jag i bilen på väg hem från Liseberg?? I förmiddags var jag och min familj på Ullared också;) (kommer kanske upp lite vad jag köpt senare) Vi var där till kl. 2 ungefär och sedan åkte vi till Liseberg?

[Bild]

Vi började med att äta för vi hade inte ätit lunch!! Sedan gick vi och åkte slänggungorna, det var jätte långa köer så för att åka en berg-och-dalbana så tog det en timma! Sen åkte vi virvelvinden, som det var jätte lång kö på men den var jätte rolig!! Efter det spelade vi på toblerone och m.m Men vi vann ingenting!! För ett tag sen vann jag en toblerone stjärnvinst men det gick inte idag, vi var 1 eller 2 nr ifrån några gånger! Sen gick vi upp till stället innan man köar till atmos fear! Fast vi köpte bara Ben&Jerry glass där!?? Jag köpte i smakerna Cookie douge och rasberry något.... Jag köpte glassen i ett rån men det åt jag nästan inget av så det blev som att jag hade det som en bägare ändå? Sedan gick jag och mamma och åkte Balder!!?? Det var lika roligt som vanligt och jag och mamma såg jätte roliga ut på kortet;)?? Medan jag och mamma åkte spelade Min syster Caisa och pappa på två hjul! Men de tittade även på några som åkte Colorado?? Efter det åkte vi hem, så vi åkte inte så mycket på Liseberg men var väldigt nöjd med dagen ändå!? Krammarr!!

Av Clara - 30 augusti 2013 16:40

Hej!!
Nu sitter jag och äter en yollibox;) jag har tagit ett extra hål i örat idag när jag var på stan med Molly?! Jag blev jätte nöjd med det, jag köpte en handsprit från the body shop också i dofter pink grapefruit!! Detta blir ett ganska kort inlägg för jag vill äta min yollibox!! ??
Krammaaaarr!!

Av Clara - 28 augusti 2013 15:35

Hejsan! Har precis kommit hem från skolan nu;) det var en vanlig skoldag förutom att jag var hos tandläkaren och drog ut två tänder? Men det fick bra;) Fick inte springa heller på idrotten idag men jag var med och gick för vi orienterade? Snart ska jag iväg och träffa min kusin för vi har inte hunnits träffas sen skolan började! Sen ska jag iväg till dansskolan och dansa balett, efter det så ska jag dansa disco så det blir nog inget mer inlägg ikväll:(!
Dagens outfit!

Linne: Gina Tricot
Shorts: H&M
Armband: Har jag gjort
Pärlarmband: Gina Tricot
Kraamm!!

Av Clara - 27 augusti 2013 14:37

Hej! Nu har jag ätit mellanmål! Jag ska snart byta om till dansen som börjar 1 timma! Sedan ska jag byta om till fotbolls kläder och åka dit;) sen ska jag hem och lägga mig gissar jag;) Detta inlägget blir väldigt kort för jag måste skynda mig!!
Dagens outfit!

Shorts: H&M
Linne: Gina Tricot
Skjorta: H&M
Kramiiss!!

Av Clara - 25 augusti 2013 20:01

?? Glitter: OPI och KIKO ( från Italien)
Rosa: Claudia ??

Hihi!! Plockade lite jordgubbar i mitt land också!! Hade fler men åt upp dom...!!!??

Av Clara - 25 augusti 2013 17:18

Hej! Uppdaterade inte igår, för jag hann inte! Först spelade jag två fotbollsmatcher, som slutade 1-0 till andra laget och 4-3 tror jag till oss;) sedan åkte jag med min kompis Molly hem och sov över där;) hade jätte kul! Min kompis Fine kom också sen;) fast hon sov inte hos Molly. På morgonen idag så åt vi frukost och satt i pyjamasar ganska länge! Sedan kom Fine igen och vi åkte till en kiosk och åt slush och godis..;) Fine hade en jätte rolig sparkcykel så vi körde tävling om vem som kunde åka snabbast genom området;) 1:a: Fine 2:a: Molly 3:a: Jag, Clara!!! Jag tyckte jag åkte jätte snabbt men jag åkte typ på 1,55 min!! Nu så är jag hemma, har spelat lite Sims men jag ska träna/stretcha nu;)
Kramar!!

Dålig kvalitet!!

Linne: privat
Shorts: H&M

Av Clara - 23 augusti 2013 17:59

Hej igen;) nu har jag varit på ICA, jag köpte ett läppbalsam från nivea<3 Älskar verkligen doften på detta,det luktar hallon och tranbär! Och jag älskar både att äta och doften på hallon så jag är jätte nöjd med det! Luktar lite som godis också<3
Kramar!!

Presentation


Hej, det är jag som är Clara! Jag är 11, snart 12 år! På den här bloggen kommer jag att skriva om min vardag, smink, skolan och annat jag gillar. Jag hoppas att ni gillar min lilla blogg och att ni vill besöka den igen!
Kramar Clara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards